Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 01/24/2018 in all areas

  1. 1 point
    mata

    Ervaringen met Specna Arms?

    Ik snap de rare kabelto stand eerlijk gezegd niet helemaal. Ze moeten beide iig naar de achterkant van de grip lopen, waarbij de lange onder de motor door en over de motor heen. Wat betreft shimmen, soms komt ook een gedeelte van het geluid van de tappetplate die te strak tussen de sector en shell zit. Als in de sector gear te hoog geshimt. instagram.com/mataairsoft
  2. 1 point
    Patje

    Ervaringen met Specna Arms?

    om Full auto de cycles af te maken zou je een mosfet kunnen plaatsen. ASCU of jefftron weet ik dat het zou moeten doen.
  3. 1 point
    Rebelattack

    Ervaringen met Specna Arms?

    Full auto maakt nooit complete cycles, hij stopt nadat je de trekker los laat en dat kan dus op elk punt zijn. Alleen semi maakt complete cycles dmv de cut off lever, deze werkt dus niet in full auto, kijk maar naar hoe de selector plate op dit onderdeel drukt in full auto en dan snap je hem wel. Shimmen kan je 100% perfect stil krijgen zodat je alleen nog maar de plof van de piston head op de cylinderhead krijgt, maar dit is mij ook nog nooit gelukt, in de buurt wel maar 100% stil nog nooit. Het belangrijkste is dat er niks onnodig (snel) warm wordt, een zo laag mogelijke current draw en dan zo min mogelijk geluid. Een deel van het weinig geluid komt ook door parts matchen. Als een pinion slecht meshed met de bevel kan je nog zo fantastisch shimmen en amp draws krijgen maar kan het klinken als een dooie kat. Enigste mensen die ik het consistent voor elkaar zie krijgen, zijn mensen op een internationale FB Tech pagina die al jaren (probably 10 of meer) builds doen en dus super veel ervaring hebben. Echter kijk ook eens naar de Umbrella Armory guns, ook super geupgrade guns en de CEO is ook een veteraan qua techen, maar zelfs die hebben een lichte whine en een grote reden dat het waarschijnlijk lijkt dat het veel minder is, is omdat de cycle time vele malen lager is. Zet maar een fimpje erop dan kunnen we je misschien helpen, als het nodig is :). Een jam kan een probleem ervan zijn, maar dan zou ik eerder verwachten dat de piston het zou begeven en strippen dan een gear, dus mogelijk een combi van dit en het feit dat het gewoon maandag ochtend gears waren. Als je te strak had geshimmed had je wel gemerkt dat de motor (en mogelijk batterij) warm worden en dat er een hoop extra geluid is, plus met bearings zou het relatief lang goed moeten gaan. Ik ben er zowieso niet zo'n fan van want elke keer als ik ze proper heb geshimmed dan wrijven de sector en spur over elkaar waardoor ik de sector hoger moet shimmen en vaak met 0.1mm meer om dit te voorkomen. Heb in mijn eigen ook meteen een stock setje G&G gears gezet. Zoals ik al aangaf full auto maakt nooit complete cycles en de lobe die de tappetplate engaged is voor feeding niet voor semi :), de bearing erboven zou ervoor moeten zorgen voor een meer smooth beweging, but I doubt that it is super useful.
×